Проект видавничого дому «МЕДІА-ПРО»
Хто не байдужий до високої якості життя? | director.com.ua

Хто не байдужий до високої якості життя?

ІІІ Всеукраїнський конкурс «МОЛОДЬ ТЕСТУЄ ЯКІСТЬ» засвідчив: в Україні формується нове покоління критичних споживачів.

2 червня 2011 року в актовій залі Міністерства освіти, науки, молоді та спорту України відзначали школярів, що перемогли у конкурсі з молодіжного споживчого тестування «Молодь тестує якість». Організатори конкурсу — Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національної академії педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, БО «Центр споживчих ініціатив», компанії «Фокстрот. Техніка для дому» та ПАТ «Бель Шостка Україна».

«Ми вітаємо всі ініціативи, що стосуються підвищення знань споживачів про товари і послуги, і дякуємо юним учасникам конкурсу за допомогу у важливій для нас справі — відповідати очікуванням наших споживачів, — коментує партнерство виконавчий директор компанії «Фокстрот. Техніка для дому» Уве Кленк. — Наші магазини працюють під девізом «Лідер комфорту — за кращими цінами», де під комфортом розуміємо дотримання європейських стандартів в обслуговуванні споживачів до та після здійснення покупки. Для цього ми розробили програму лояльності «Програма комфорту», побудували власну систему комунікацій із клієнтами через контакт-центр, створили групу по роботі зі скаргами і рекламаціями і портал для лояльних споживачів. Партнерство у конкурсі «Молодь тестує якість» — продовження нашої роботи задля зміцнення прав споживачів отримувати найвищі за якістю послуги».

Конкурс «Молодь тестує якість» проводився з лютого по квітень 2011 року, мав на меті підвищити обізнаність шкільної молоді віком від 12 до 17 років (учні 6–11-х класів) у питаннях реалізації прав споживачів, вміння орієнтуватись на сучасному ринку товарів та послуг, виховання споживчої культури, громадянської позиції та усвідомлення власної ролі у підвищенні якості життя в контексті європейських стандартів. Учнівській молоді було запропоновано вибрати сферу дослідження на власний смак і проаналізувати якість товару або послуги з власноруч розробленою методикою. У результаті були відібрані декілька десятків найкращих робіт, автори яких приїхали на нагородження до Києва.

І місце отримала Ірина Онасенко з м. Червонозаводське Полтавської області за дослідження «Українські макарони = італійська паста? або Чому українці обирають українське», ІІ місце — її землячка з Полтавщини Олександра Онищук із дослідженням «Самий «ввічливий» супермаркет». ІІІ місце посіла спільна робота школярів з Кіровограду Дарини Даниленко, Гагіка Єросяна та Кирила Гоєва, які написали роботу «Небезпечні забавки для дітей» про хімічні речовини у складі іграшок, миючих засобів тощо.

«Роботи вражають науковим підходом, ретельністю дослідження й проактивною позицією юних авторів, — говорить директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Валерій Биков. — Третій рік поспіль конкурс зібрав загалом близько 2000 учасників з усіх регіонів України, що оформили більше 150 індивідуальних і групових робіт, виконаних школярами самостійно. Дякую й учням, і вчителям за небайдужість до такої важливої теми, як споживче інформування».

Крім основних переможців, організатори нагороджували авторів кращих робіт в номінації «За споживчу вимогливість» подарунками від партнерів.

Довідка. Споживча освіта існує в Україні вже четвертий рік поспіль завдяки курсу «Основи споживчих знань», що був розроблений у 2008-му в рамках партнерства Міністерства освіти і науки України та Спільного проекту ЄС та ПРООН «Спільнота споживачів та громадські об’єднання. Зараз курс викладається більш ніж в 10 000 загальноосвітніх навчальних закладів. Споживчі організації є зазвичай ініціаторами таких конкурсів; вони надають інформаційну, організаційну та ідейну підтримку молоді, яка прагне до активних дій в оволодінні інформацією про реалії ринкової економіки.

 

 

 

© 2017 ООО «МЕДИА-ПРО». Все права защищены. Украина, 02660, г. Киев, ул. М.Расковой 11, корпус А, 6 этаж