Проект видавничого дому «МЕДІА-ПРО»
Відбулася прес-конференція, присвячена запуску конкурсу соціальної реклами для молоді «Я хочу жити саме ТАК!» в інформагенції «УНІАН» | director.com.ua

Відбулася прес-конференція, присвячена запуску конкурсу соціальної реклами для молоді «Я хочу жити саме ТАК!» в інформагенції «УНІАН»

8 лютого в інформагенції «УНІАН» відбулася прес-конференція, присвячена запуску конкурсу соціальної реклами для молоді «Я хочу жити саме ТАК!», організатором якого стала редакція журналу «Довідник кадровика» Видавничого дому «МЕДІА-ПРО».

«Конкурс розглядається як механізм надання молоді можливості висловити власне ставлення до певної проблеми, зробити внесок у розвиток соціальної реклами, а також залучити молоді таланти до створення якісної соціальної реклами в Україні.

Дивитись фотографії з прес-конференції

Дивитись відео-запис прес-конференції

Конкурс проводиться на території України з 1 січня 2011 року до 20 травня 2011 року
у два етапи:

      1. I етап ─ з 1 січня 2011 року до 20 травня 2011 року. На цьому етапі всі надіслані і прийняті до участі в конкурсі роботи оприлюднюються на сайті www.kadrovik.ua для огляду, обговорення та коментування. Роботи приймаються до 20 травня 2011 року включно.
      2. II етап ─ з 21 травня до 27 травня 2011 року. Усі роботи оцінюються Експертною комісією у складі представників організаторів конкурсу, міністерств, партнерів конкурсу, а також проводиться онлайн-голосування для визначення переможців у номінації «Глядацькі симпатії».
      3. Підбиття підсумків за результатами Інтернет-голосування та роботи Експертної комісії ─ до 1 червня 2011 року.
    1. Конкурс проводиться за такими темами:
  1. «Моя сім’я ─ моє багатство» ─ сприяє орієнтації молоді на створення сім’ї, народження дітей, популяризації сімейних цінностей у молодіжному середовищі, взаємозв’язку поколінь.
  2. «Розумне суспільство проти насильства» ─ охоплює весь спектр питань, пов’язаних із застосуванням фізичної сили чи будь-яких погроз стосовно дітей, підлітків, молоді для нав’язування їм чужої волі.
  3. «Українці ─ нація здорових людей» ─ про здоровий спосіб життя, боротьбу з курінням, алкоголізмом, наркоманією, правопорушеннями, пристрастю до азартних ігор.
  4. «Гарна освіта сьогодні ─ справжній професіонал завтра» ─ пропаганда якісної і доступної освіти для кожного громадянина, професіоналізму в усіх галузях життя країни як гарантії міцної і сильної держави.
  5. «Чиста планета починається із кожного з нас» ─ збереження екології і захист навколишнього середовища.

 

Макет соціального плаката подається у друкованому вигляді довільного формату (малюнок, фотографія, колаж з підписом, який має інформативний та життєствердний характер) та в електронному вигляді на CD-диску», ─ повідомила на прес-конференції PR‑менеджер конкурсу Людмила Циганок.

«Нашу ініціативу одразу підтримали ті компанії та організації, яким небайдужий розвиток соціальної реклами, а, разом з тим, розвиток талановитої молоді держави», ─ зазначила керівник відділу реклами і зв’язків з громадськістю Видавничого дому «МЕДІА-ПРО» Олена Андрух. «Це, зокрема,Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту; Міністерство освіти і науки України; Міністерство екології та природних ресурсів; Міністерство охорони здоров’я; Київська міськдержадміністрація, а також тижневик «Фокус», телеканал «Максі-ТВ», радіо «Ера», «Молоде радіо» ─ додала О. Андрух.
Головний редактор журналу “Довідник кадровика” Ярослава Паньків повідомила: “Художня робота має бути виконана професійно. Хоча якщо вона буде виконана у якомусь такому малярському примітивізмі, то також розглядатиметься журі і оцінюватиметься, бо велике значення має креативність, тема, яку розглядає автор, глибина подачі, багатошаровість думки, котру виконавець вкладає у свою роботу, емоційна глибина всієї роботи”.
«Важливу роль у моральному вихованні суспільства виконує сьогодні соціальна реклама. Саме тому Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту без вагань підтримало ініціативу організаторів. У діяльності міністерства на 2011 рік є цілий напрям у розвитку соціальної реклами, тому цей конкурс ─ один із етапів, який дасть змогу молодим талантам проявити себе», ─ розповіла Вікторія Сановська ─ начальник відділу формування здорового способу життя міністерства.
«Нещодавно КМДА провела дослідження ─ що сучасна молодь вважає головною цінністю. Стало зрозуміло, що головним все ж таки для молоді є сім’я», ─ сказала начальник Головного управління у справах сім’ї, молоді та спорту КМДА Валентина Коляда. ─ «Саме тому ми будемо активно підтримувати цей конкурс, допомагати інформувати молодь, адже соціальна реклама в столиці активно розвивається і є важливим інструментом впливу на суспільну свідомість».

Про інформаційну підтримку проекту, необхідність соціальної реклами в державі розповів Олексій Ананов – керівник відділу культурно-просвітницьких програм
ТОВ ТРК "Радіо-Ера" ФМ. Він висловив надію, що надіслані на конкурс роботи будуть високоідейними і високопрофесійними.

«Учасники конкурсу, чиї роботи переможуть у кожній із номінованих п’яти тем (перші місця), отримають грошові премії в розмірі 8 тис. грн. від компанії «Natali Bolgar», ─ повідомила представник київського регіонального відділення ─ головного призового партнера конкурсу Юлія Хананова.
Володарям других і третіх місць, а також переможцям інтернет-голосування у кожній із п’яти тем будуть вручені подарунки.

Детальніше про конкурс – www.kadrovik.ua

 

 

 

 

 

© 2017 ООО «МЕДИА-ПРО». Все права защищены. Украина, 02660, г. Киев, ул. М.Расковой 11, корпус А, 6 этаж